svante

Mysdag!
Först låg man och drog sig i sängen lääänge, sen ringde Linda och sa att hon inte hade några lektioner och var på väg hem till mig, glad blev jag och gjorde mig iordning på 3 minuter =)
Lindsen och jag drog till stan, Hittade INGET fint.... Men men hade ändå inga pengar =( Vi gick hem till mig sen och lagade pomme och prinsisar ^^ sprang till en buss som vi missade. Jag drog sen ner till stan igen för att möta pappelutten så att han kunde köpa en biljett til lotus till mig =) Glad är jag nu för jag fick biljetten, godis och skolkatalogen =)=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, I made your day ;D Trots att allting var hur fult som helst så hade jag det treevligt med dig iaf ! :D Haha, tack för den daagen, som blev ännu bättre lite senare if you now what I mean ? ^^

2008-12-18 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0