Instängd

Skolan började som vanlit idag. sen klockan 9.40 får Lisa ett medelade från sin kompis där det stod att skolan var bombhotad och hon var inlåst i klassrumet. Strax där efter som kommer en person in i vårat klassrum och berättar att skolan har fått ett hot att dem ska skjuta alla på skolan som det har hänt i finland och USA. Vi skulle låsa in oss i klassrumen och inte gå ut.
 Efter någar timmar tömdes dem andra husen men i huset jag satt fick alla vara kvar och dem började spärra av området runt huset. Då blev man ju lite nervös.
Det visade sig att dom hade fångat en gärningsman i matsalen under mig, och att det kunde finnas flera gömda i skolan. Fyra timmar senare blev man utsläppt en och en med massa poliser man blev visiterad och man fick gå hem.

Hej hopp hoppas på en bättre skoladag imorgon

Kommentarer
Postat av: angelica

kul att jag vakna av att min syrra sprang in i lägenheten och hoppa på mig och skrek, VET DU HUR GLAD JAG ÄR ATT DU ÄR HEMMA? chocken då lixom :P haha, fan vad är hennes problem tänkte jag :O men läskgt var det fan när man fatta att det inte var ett skämt! det känndes lite konstigt att gå till skolan dan efter :S men det känns ju bra nu när dom tagigt in personen som hade en humor som är sjuk :O

2009-02-09 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0