publishme

Nu är det inte långt kvar tills jag drar till Sälen, men jag vill inte åka längre :( Nee jag vill inte längre, men jag åker nog med upp sen så hittar jag på skojj där uppe :)

Nee sen så tycker jag inte om när folk håller på och gör mig och mina kompisar ledsna och förvirrade! Allså kan inte alla slappna av och bara åak med i karusellen? Måste folk haka upp sig och göra tvärt imot? Nee såna tycker jag inte heller om ><

Linda behöver mig, men jag är hemma hos mig... Får väll sätta mig på en buss och ta hand om gullungen som är vilse.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så söt, tack för igår! verkligen! har haft svårt att sova, men gick lite lättare när jag fick prata med dig. Han hörde inte av sig med ett enda litet sms! fan vad arg jag är. Nu ska han ringa efter träningen, gör han inte det så raderar jag hans nummer ! Förresten, jag ha skaffat blogg^^

2009-02-15 @ 15:12:27
URL: http://lindarehn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0