cykel, vandring, ridning

Ååh kul att pappa och issa var med i stallet och red :D Pappa var en cowboy medans issa var en rädd lite fjärt ;) bra gick det iaf ^^ Issas häst Snekkja blev rädd en gång och började springa lite, då sket issa på sig XD
Stallet imorgon med fast utan Linda >< Hon är en sjuklig så det blir Pangen och jag^^ kul det med tror jag ;)
Mmmm, kollade lägenheter på Gotland men jag fattade inte så mycket, ska man först betala för att få lägenheten sen betala en månadshyra? jag trode att man enbart betalade en månadshyra :O jag har inte råd att betala 10000 först :(

Kommentarer
Postat av: Issa

Jaa man betalar en dep kostnad först innan man flyttar in!

2009-01-20 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0