Jag vill ha dig, jag är din bara din

 Idag skulle jag och Martina åkt till Västerås och filmat, men det gjorde vi inte fattar inte riktigt varför :( Jag sjukanmälde mig på skolan och tog en shopping runda istället ^^

Jag har ännu en gång förlorat en vän tror jag... Jag blir bara så arg på henne hela tiden och så blir hon rädd och ledsen men ändå gör hon om samma sak hela tiden :O Pappa lärde mig och sa att hon var en tidstjuv, att hon snor tid ifrån mig som jag aldrig kommer få tillbaka. Pappa har rätt han är kung över Engelbreksgatan så han har alltid rätt.

Åh kul det ska bli resten av dagarna iaf :D imorgon ska jag till frissan och klippa håret, fredag vill jag gå på premiären av i taket lysser stjärnor, lördag ska linda, Johanna och jag till lager 157 sen på kvällen blir det tjejkväll hos emma och sen krogen :D:D

Aja nu ska jag kila till mammas jobb och störa i mötet så att mamma måste avbryta det och gå och handla med mig, hon bad mig göra det;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar tills lördag !:D<3

2009-01-28 @ 18:01:45
Postat av: Sis

JOSSSE skolkade du????????

2009-01-29 @ 09:19:39
URL: http://issabonga.blogg.se/
Postat av: angelica

på lovet josse, ska vi ses då? typ fika eller något på stan? <3

2009-02-09 @ 15:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0