JahaNeheJaha

ÅÅh vad seg jag är på att blogga ><
Iaf har det hänt så jäkla mycket!! Jag fyllde 18, julafton, första gången på krogen, Issa fyllde 20, nyår, kanske nytt stall.
På min födelsedag fick jag en jättecooooool snygg rödig cykel =) och tatueriiiing :D:D och små saker som vanligt, Jag cyklar iaf överallt nuuu men jag har inte direkt hittat nån tatuering som jag vill ha än :(
Mia som äger hästarna har under en lång period fått eksem varje gång hon har hållit på med hästarna så doktorn säger att hon måste sälja dem >< Jag och Snekkja som tyckte om att busa med varandra >< Aja ett stall med tre hästar har  frågat om vi vill rida dem istället såååå får se om det blir dem =) Men mest så vill jag ha Loke!
Åh just ja sälen blir det förmodligen på sportlovet, jag ska fasiken lära mig att åka snowboard! Längtar som satan i gatan. 
 Jaaa sen så gick jag upp klockan sju i morse och gör mig klar för skola men sen så precis innan jag ska hoppa på hojen säger Martina att hon är sjuk och att jag inte behöver komma till skolna fören halv ett >< Så det var bara att gå in igen och inte göra nått.
Sen så är jag helt inne på att jobba på Gotland i sommar, köpa en lägenhet, jobba i ett gullit cafe, cykla runt i solen och känna lukten av saltvatten. Fasiken vad jag vill det!

                               



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har fått bilder på hästarna, men stallet ligger typ i eklången, :(

2009-01-15 @ 16:33:43
Postat av: Issa

Vi kan flytta ner tillsammans till Gotland

2009-01-17 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0